8D proces - Jak na t?

8D proces není jen report pro zákazníka, ale jde o ustálený a propracovaný postup pro řešení problémů, který možné využít nejenom při reklamacích zákazníka, ale také pro řešení interních neshod. Dodržování správného postupu řešení problémů není vždy samozřejmostí, často zapomínáme na důležité milníky procesu ve snaze problém vyřešit co nejrychleji. O to důležitější je jasná komunikace se všemi, kteří jsou do řešení problému zapojeni.

  • Kde začít, když potřebuji řešit neshodu?
  • Jak zajistit správná okamžitá opatření?
  • Jste si jisti, že řešíte všichni stejný problém?
  • Nezapomněli jste na analýzu chyby detekce?
  • Provedli jste ověření na všech nezbytných místech procesu řešení problému?

Naše školení provede účastníky celým procesem řešení problémů od zjištění problému či reklamace zákazníka přes zajištění kvality až po ověření udržitelnosti nápravného opatření. Cílem kurzu však není pouze vysvětlení významu 8D procesu a jeho kroků. Především chceme účastníky naučit správně přistupovat k této problematice ve všech souvislostech a vyhnout se nejčastějším chybám v tomto procesu.

 

Pro koho může být školení prospěšné

  • pracovníky kvality, plánovače kvality, procesní inženýry,
  • manažéry na všech úrovních řízení,
  • všechny, kteří řeší problémy, takže pro všechny ...

 

Požadavky na znalosti účastníků

  • zdravý selský rozum a odhodlání řídit se podle dat a faktů ...

 

Rozsah školení - 1 den

 

V ceně školení je zahrnuto

  • občerstvení po dobu školení,
  • oběd dle vlastního výběru z aktuálního menu,
  • materiály ze školení,
  • certifikát o absolvování školení.

 

Naše videa na kanálu YouTube k tématům využití statistických metod

   

   

Diribet Youtube Statisfaction

Cena: 5000 Kč

Naposledy změněno: Thursday, 15. August 2019, 14.04